مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 10:152021-03-22پزشكي

فوت روزانه حدود 3 نفر به دلیل کرونا در مناطق دانشگاه علوم پزشکی مشهد 


در هفته های اخیر میزان مرگ و میر ناشی از کرونا تک رقمی و در دانشگاه علوم پزشکی مشهد دو الی سه نفر در روز است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هفته های اخیر میزان مرگ و میر ناشی از کرونا تک رقمی و در دانشگاه علوم پزشکی مشهد دو الی سه نفر در روز است.

سید محمدحسین بحرینی در ارتباط تصویری رییس جمهور با دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان اینکه در هشت سال اخیر و در دولت تدبیر و امید 4 بیمارستان بزرگ در مشهد ساخته شده است اظهار کرد: ساخت این تعداد مرکز درمانی در این مدت بی سابقه بوده است و نقش مهمی در خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی داشته است.

وی ادامه داد: بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا(ع)، بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر ، بیمارستان شهید هاشمی نژاد از جمله مراکز درمانی است که در این مدت ساخته شده است و بیمارستان امداد و نجات جنوب نیز به زودی مراحل ساخت آن به اتمام خواهد رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ساخت این تعداد بیمارستان در طول 50 سال گذشته در مشهد کم نظیر بوده است و نقش موثری در بهبود کیفیت خدمات رسانی و افزایش رضایت مندی مردم داشته است خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای شروع ساخت یک بیمارستان 540 تختخوابی دیگر نیاز به 200 میلیارد تومان اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت روزانه حدود 3 نفر به دلیل کرونا در مناطق دانشگاه علوم پزشکی مشهد 

فوت روزانه حدود 3 نفر به دلیل کرونا در مناطق دانشگاه علوم پزشکی مشهد